X
Ana Sayfa Eğitim Takvimi Eğitimlerimiz Sertifika Programları Eğitmenlerimiz Forum Referanslar iletişim
Konu Aç

40 Konu

Makaleler

Eğitimler

Oyun

Haberler

Eğlence

Zeka Soruları

Anasayfa Anasayfa » İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ » insan kaynakları yönetimi » Performans Yönetimi
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU
  Yardım Yardım  Forum Araması   Foruma Kayıt Olun Foruma Kayıt Olun  Giriş Giriş

Biymed Foruma Hoş Geldiniz..

PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

 Cevap Yaz Cevap Yaz   Yeni Konu Cevap Yaz
Yazar
Mesaj
  Başlık Arama Başlık Arama
osmanbedel Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Avatar
Osmanbedel

Kayıt tarihi: 03.Ocak.2006
Konum: istanbul
Durum: Offline
Puanlar: 23992
Süreç Yönetimi Eğitimi
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı osmanbedel Alıntı  Cevap YazCevap Mesajın Direkt Linki Başlık: PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU
    Gönderildi: 14.Kasım.2011 saat 09:14

 

PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

TARİH : … / … / 20…

 

 

 

NASIL BİR SİSTEM UYGULANACAK?

·      Performans değerlendirmesinde açık değerlendirme sistemi uygulanacaktır.

·      Bu nedenle önce personel kendisini değerlendirecek, sonrada aşağıda belirtilen şekliyle yöneticileri tarafından yüz yüze görüşülerek değerlendirilecektir.

·      Form-1 mavi yakalı personel, Form-2 yönetici veya sorumlu konumundaki tüm personelimiz tarafından doldurulacaktır.

 

 

PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİNİ KİMLER YAPACAK?

MAVİ YAKALI PERSONEL İÇİN

·      A sütununda ilgili personel kendisini değerlendirecektir.

·      B sütununda Bölüm Sorumlusu personeli değerlendirecektir.                     

·      C sütununda ise Genel Müdür Yardımcısı, personeli değerlendirecektir.

 

BEYAZ YAKALI PERSONEL İÇİN

·      A sütununda ilgili personel kendisini değerlendirecektir.

·      B sütununda Genel Müdür Yardımcısı, personeli değerlendirecektir.                     

·      C sütununda ise Genel Müdür, personeli değerlendirecektir.

 

DEĞERLENDİRME SKALASI NASIL OLACAK?

·      Değerlendirme yüz (100) birim üzerinden yapılacak

·      Değerlendirmeyi personel kendisi, birinci veya ikinci yönetici (üste tanımlanmıştır)

·      Verilen notlar aşağıdaki değerlendirmeleri ifade edecektir.

 

 

 

 

 

 

PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

TARİH : … / … / 20…

( FORM I )

(mavi yakalı personel tarafından doldurulacaktır.)

 

ADI SOYADI

:

 

 

BÖLÜM

:

 

 

GÖREVİ / ÜNVANI

:

 

 

BECERİ                          

 

PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ                                                                                                               A            B          C

ü   Karşılaştığı sorunları kavrama, sorunu oluşturan sebepleri teşhis etme                                              [        ]      [        ]  [        ]

ü   Eldeki çözüm seçeneklerini değerlendirerek uygun çözüm seçeneğini belirleme                           [        ]      [        ]  [        ]

ü   Problemleri ayrıntılarına dikkat ederek zamanında çözüme kavuşturma                                            [        ]      [        ]  [        ]

 

İLETİŞİM BECERİLERİ

ü   Olayları ve düşünceleri doğru kelimelerle, yazılı ve sözlü olarak, anlaşılır bir şekilde                                    

          aktarma ve ikna etme                                                                                                                      [        ]      [        ]  [        ]

ü   Diğer kişilerin duygu, düşünce ve ihtiyaçlarını anlamaya çalışma, kendini onların yerine                             

           koyarak yaklaşma                                                                                                                            [        ]      [        ]  [        ]

ü   Kurumsal yazılı ve sözlü iletişim kurallarına uyma                                                                   [        ]      [        ]  [        ]

 

PLANLAMA VE ORGANİZE ETME BECERİLERİ

ü   İş ile ilgili öncelikleri belirleme, zamanı ve kaynakları etkin olarak kullanma                     [        ]      [        ]  [        ]

ü   Karşılaşılabilecek problemleri önceden görerek gerekli önlemleri alma                                            [        ]      [        ]  [        ]

ü   Takım çalışması gerektiren işlerde koordinasyon sağlama, kendine düşen işleri

           zamanında tamamlama ve arkadaşlarına yardımcı olma                                                      [        ]      [        ]  [        ]

                                                                           

 

                                                                                                        TOPLAM PUAN                        [____]    [____]  [____]

 

BİLGİ                                           

 

İŞ BİLGİSİ                                                                                                                                         A            B          C

ü   Yaptığı işle ilgili tekniği, mevzuatı ve yönetmeliği başkalarına sorma ihtiyacı

           duymaksızın bilme                                                                                                                           [        ]      [        ]  [        ]

ü   Sektöründe yeni teknoloji, bilgi ve ürünleri takip etme, kendi teknoloji ve ürünlerimizle

           mukayese etme                                                                                                                                [        ]      [        ]  [        ]

ü   İşin gerektirdiği teknik alt yapıya sahip olma                                                                                             [        ]      [        ]  [        ]

 

KURUMSAL BİLGİ

ü   Şirketimizin kalite politikası ve hedeflerini anlama                                                                   [        ]      [        ]  [        ]

ü   Yeni işlerle ile ilgili hazırlanan rapor ve dokümanları takip etme                                           [        ]      [        ]  [        ]

ü   Müşterilerimize ve şirket içi üst ve alt birimlere veya direkt personele işlerimiz                   [        ]  [        ]  [        ]

           hakkında güncel ve sağlıklı bilgi verme                                                                                                                     

 

 

 

PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

TARİH : … / … / 20…

 

GENEL KÜLTÜR                                                                                                                             A            B          C

ü   Çok çeşitli konularda bilgi ve görgüsünü artırmaya çalışma                                                  [        ]      [        ]  [        ]

ü   Davranış, tutum ve ilişkilerde gösterdiği kalite ile GÖZAYDIN MÜHENDİS’ liği                                

           temsil etme                                                                                                                        [        ]      [        ]  [        ]

ü   Gelişmeye açık olma, kendisini ve işini geliştirmeye yönelik araştırma ve                        [        ]      [        ]  [        ]

          geliştirme faaliyetlerinde bulunma                                                                                                                              

          

                                                                                                             TOPLAM PUAN                   [____]    [____]  [____]

 

DAVRANIŞ                    

 

MOTİVASYON                                                                                                                                  A            B          C

ü   İş ile kişinin amaçlarının örtüşmesi, işiyle ilgili sorumluluk alma                                           [        ]      [        ]  [        ]

ü   Stres faktörlerini ortadan kaldırma, iş yoğunluğunda dahi verimli çalışma                         [        ]      [        ]  [        ]

ü   Çalıştığı işe dikkatini verme, uzun süre konsantrasyonunu bozmadan kalabilme                            [        ]      [        ]  [        ]

 

İŞ DİSİPLİNİ

ü   Çalışma saatlerine uyma                                                                                                               [        ]      [        ]  [        ]

ü   İş ortamı içinde çalışanların motivasyonunu bozacak davranışlarda bulunmama                            [        ]      [        ]  [        ]

ü   Kılık - kıyafetiyle ve davranışlarıyla GÖZAYDIN MÜHENDİS ‘ liği temsil edecek

           düzeyde olma                                                                                                                          [        ]               [        ]  [        ]

ü   Görev gerektirdiği takdirde iş saatlerinin dışında da çalışma bilincine sahip olma                           [        ]      [        ]  [        ]

 

DIŞ İLİŞKİLER VE MÜŞTERİ ODAKLILIK

ü   Tedarikçi ve müşterilerle iş çevresinde saygılı ilişkiler kurma ve üst yöneticiyi

           (yetkili birim yöneticisini ve şirket sahibini) temsil etme                                                           [        ]      [        ]  [        ]

ü   Tedarikçi ve müşterilere iş ciddiyeti ile yaklaşma                                                                    [        ]      [        ]  [        ]

ü   Mevcut ve potansiyel tedarikçi ve müşterilere itimat telkin etme, güler yüzlü    

           ve iş ciddiyeti ile yaklaşma                                                                                                             [        ]      [        ]  [        ]

ü   Tedarikçi ve müşterilerin problemleri konusunda acil çözümler üretebilme veya

           çözebilecek birimlere aktararak takipçi olma                                                                                             [        ]      [        ]  [        ]

 

İŞ KALİTESİ VE HEDEFLERE ULAŞMA

ü   Ayrıntılarda boğulmadan ve ayrıntıları atlamadan işi gerektirdiği şekilde sonuçlandırma

           (sonuç odaklı çalışma)                                                                                                                    [        ]      [        ]  [        ]

ü   İşle ilgili gerekli raporlamaları ve kayıtları muntazaman tutarak, gerekli şekilde üstlerini

           ve astlarını bilgilendirme                                                                                                                [        ]      [        ]  [        ]

ü   Kısa ve uzun vadeli hedef koyabilme ve hedefleri yakalaya bilme                                      [        ]      [        ]  [        ]

ü   İşin sonuçlandırılması için yetkisi dahilinde inisiyatif kullanabilme                                       [        ]      [        ]  [        ]

 

                                                                                                             TOPLAM PUAN                   [____]    [____]  [____]

 

GENEL TOPLAM                         [____]    [____]  [____]

 

 

PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

TARİH : … / … / 20…

Şu anda işinizden sağladığınız iş tatmini

 

 Çok Yüksek

 Yüksek

 Orta

 Düşük

 Çok Düşük

 

 

Kendinize uygun işte mi çalışıyorsunuz?

 EVET

 HAYIR

Nedeni :

İşinizi yaparken zorluklarla  karşılaşıyor musunuz?

 EVET

 HAYIR

Nedeni :

 

Değerlendirme sonucuna katılıyor musunuz?

 EVET

 HAYIR

Nedeni :

Şirketimize güveniyor, onun hedef ve politikalarına inanıyor  musunuz?

 EVET

 HAYIR

Nedeni :

Personel İmzası / Tarih :

* Bölüm Sorumlusu tarafından doldurulacaktır.

  Daha üst bir görev için aday olabilir mi, ne zaman?

 EVET

1 yıl içinde

1-2 yıl içinde

Daha sonra

 HAYIR

Nedeni :

Halen yürüttüğü görev ile eş düzeyde, başka bir görevde çalışması önerilebilir mi?

 EVET

Hangi görev :

 

 

 HAYIR

Nedeni :

Önerilen Eğitimler

1-

2-

3-

4-

5-

BÖLÜM SORUMLUSU :

GENEL MÜDÜR :

 

PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU

TARİH : … / … / 20…

( FORM II )

(Bu bölüm sadece sorumlu ve birim yöneticileri içindir.)

 

ADI SOYADI

:

 

 

BÖLÜM

:

 

 

GÖREVİ / ÜNVANI

:

 

 

YÖNETİCİLİK ÖZELLİKLERİ    

 

İŞGÜCÜ ORGANİZASYONU                                                                                                                      A              B         C

ü   Yöneticilik faaliyetlerine daha çok zaman ayırmak ve astlarını geliştirmek için

           yetkilerinin bir kısmını astlarına devretmek                                                                                [        ]      [        ]  [        ]

ü   Çalışanların yeteneklerini şirket hedefleri konusunda değerlendirme, doğru                   

           elemana doğru zamanda doğru iş verme                                                                                  [        ]      [        ]  [        ]

ü   İş dağılımında adaletli davranma                                                                                                 [        ]      [        ]  [        ]

 

BİLGİ AKTARMA

ü   İş ile ilgili bilgileri çalışanların anlayabileceği şekilde anlatma, bilgiye işlerlik

           kazandırma                                                                                                                                       [        ]      [        ]  [        ]

ü   Konusuyla ilgili her türlü problemlerde başvurulacak kişi olma                                                            [        ]      [        ]  [        ]

ü   Farklı verileri toparlayarak analiz etme, karmaşık konuları çözüme kavuşturma                             [        ]       [        ]  [        ]

 

YOL GÖSTERME

ü   Çalışanların orta ve uzun dönemli kariyer beklentileri ve gelişme fırsatları konusunda

          yol gösterici olma                                                                                                                                              [        ]      [        ]  [        ]

ü   Çalışanlara güvenini ve onların becerilerine olan inancını gösterme,                                  [        ]      [        ]  [        ]

           fırsatlar yaratma

ü   Müşteriler ve/veya çalışanlar arasında problem çıktığında, profesyonelce problemi

           çözümleme                                                                                                                                       [        ]      [        ]  [        ]

 

LİDERLİK VE YÖNETME

ü   Çalışanlar arası sağlıklı ilişkilerin ve iletişimin gelişmesi için gerekli                    [        ]  [        ]  [        ]

           çabayı gösterme

ü   Şirket hedef ve politikalarının gerçekleşebilmesi için kaynakları ve hedefleri

           göz önünde tutarak yaratıcı öneriler ve yenilikler getirme                                                       [        ]      [        ]  [        ]

ü   Yapılan işlerin hedeflere ve mevzuata uygunluğunu denetleme, kontrol etme                  [        ]      [        ]  [        ]

 

 

                                                                                                               TOPLAM PUAN                 [____]    [____]  [____]

 

 

                    PERSONEL İMZASI                                                                                GENEL MÜDÜR

 

 

Başa dön
Sponsorlar



Başa dön
osmanbedel Açılır Kutu Gör
Yönetici
Yönetici
Avatar
Osmanbedel

Kayıt tarihi: 03.Ocak.2006
Konum: istanbul
Durum: Offline
Puanlar: 23992
Süreç Yönetimi Eğitimi
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı osmanbedel Alıntı  Cevap YazCevap Mesajın Direkt Linki Gönderildi: 14.Kasım.2011 saat 09:17

word olarak indir

word dosyası olarak indirin

 

Başa dön
Bunları da inceleyiniz ...
TÜRKÇE SÖZLEŞME ÖRNEKLERİ Depo ve Stok Yönetimi
ÜCRETSİZ PROGRAMLAR MS project ile Proje Yönetimi ve planlama
Karne Ortalaması Hesaplama Programı Satın Alma yönetimi ve Teknikleri Eğitimi
Bilgisayar ve internet için gerekli programlar Yöneticilik ve Yönetim Becerileri
Bu sitelerden alışveriş yapabilirsiniz Süreç Yönetimi
Teşekkür Mektubu Örneği İşletme Bütçeleri ve Bütçe Kontrol Teknikleri
ISO9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ NASIL ALINIR Mali Tablolar Analizi Eğitimi
 Cevap Yaz Cevap Yaz

Foruma Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

BiYMED Eğitim ve Danışmanlık
0 212 230 90 09

www.AkilveZeka.com www.biymed.com.tr www.meslekiegitimler.com/forum.php www.MuhendislikOkulu.com

Forum Konuları

Flash