0 212 230 9009 / egitim(at)biymed.com

Satın alma Yönetimi Konuları

0

Satın alma Yönetimi Konuları

  • Satın Alma Kavramı ve Satın Alma Yönetimi Çerçevesi
  • Stratejik Satın Alma, Malzeme Yönetimi ve Satın Alma Planlaması
  • Hafta Satın Alma Bütçesinin Hazırlanması, İşletme Hedef ve Amaçlarıyla Satın Alma Faaliyetlerinin Uyumu
  • İşletme Satın Alma Organizasyon Yapısı
  • Satın Alma Sürecinin Yönetimi, Satın Alma Yönetiminde Kullanılan Formlar, Pazarlık Yönetimi
  • Satın Alma Yönetiminde Şartname ve Sözleşmeler
  • Satın Alma ve İş Ahlakı , Satın Alma Bölümü İçin Performans Kriterleri (KPI) ve Ölçümlemesi, Satın
  • Alma Gelecek Trendleri ve Genel Değerlendirme
  • Tedarik ve Stok Kavramı
  • Tedarikçi Seçimi ve Ön Değerleme, Tedarikçi İlişkileri Yönetimi, Tedarikçi Performans Değerlemesi,
  • Tedarikçi Geliştirme
  • ISO 9000 ve Satın Alma Yönetimi
  • Tedarik ve Stok Politikaları, Stok Kontrolünde Maliyetler
  • ABC Yöntemi, Deterministik Stok Kontrol Modelleri; Ekonomik Sipariş Miktarı, Yeniden Sipariş Noktası, Miktar İskontoları, Ekonomik Parti Hacmi, Siparişlerin Bekletilmesi Modelleri
  • Emniyet Stokları Ve Hizmet Düzeyi, Stok Yenilemede Ortak Sipariş Periyodu, Tedarik Zincirinde Çok Kademeli Stok Yönetimi.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.