Biymed Eğitim Telefon Numarası

fiyatlandırma planı (pricing plan) Nedir? Ne demektir?

0
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

fiyatlandırma planı (pricing plan) Nedir? Ne Demektir?

fiyatlandırma planı (pricing plan) Nedir? Ne Demektir?, planlanmış mal maliyetini, dolar bazında ve yüzdelik fiyat artışlarını, ilk fiyatı, yüzdelik geçici fiyat indirimleri, promosyon fiyatları ve kalıcı fiyat indirimleri gibi fiyat promosyonlarını içine alan plan.

Satınalma terimleri olarak kullanılan fiyatlandırma planı (pricing plan) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı planlanmış mal maliyetini, dolar bazında ve yüzdelik fiyat artışlarını, ilk fiyatı, yüzdelik geçici fiyat indirimleri, promosyon fiyatları ve kalıcı fiyat indirimleri gibi fiyat promosyonlarını içine alan plan.

fiyatlandırma planı (pricing plan) sözlük anlamı planlanmış mal maliyetini, dolar bazında ve yüzdelik fiyat artışlarını, ilk fiyatı, yüzdelik geçici fiyat indirimleri, promosyon fiyatları ve kalıcı fiyat indirimleri gibi fiyat promosyonlarını içine alan plan.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

mal sınıflandırması (merchandise classification) Bir mal kategorisi içindeki ürün grupları.

Dünya Çapında Güvenilir Hazır Giyim Üretimi (Worldwide Responsible Apparel Production-WRAP) Şimdilerde Amerikan Hazır Giyim ve Ayakkabı Derneği olarak adlandırılan Amerikan Hazır Giyim İmalatçıları Derneği, dünyanın her tarafında kabul edilmiş olan uyulacak kuralları gösteren bir tüzük ve üretim imkanlarının onaylanması sistemi ortaya koyan diye bir sertifika programı.

brüt kâr (gross margin-GM) İşletme masraflarını karşılamak ve kâr oluşturmak için mevcut olan gelirdir; bazen de brüt kâr olarak adlandırılır. (Net satışlar – Satılan malların maliyeti).

öneri satışı (suggestion selling) İlişkili ürünler ve diğer mallar ile şatısın genişletilmesi.

varsayımlar (assumptions) Doğru olduğuna inanılan ama doğruluğu tam olarak ispatlanmamış herhangi bir şey, kendisinden teorinin ayrıldığı dayanaklar.

Hazır Giyim Firmasının Davranış Teorisi (Behavioral Theory Of The Apparel Firm-BTAF) Firmayı bazı ortak amaçları paylaşan çalışanların bir koalisyonu olarak görür; hazır giyim firması dahili bölgeler olarak da bilinen beş uzmanlaşma alanına bölünmüştür.

kapalı uçlu sorular (close-ended questions) “Evet” ya da “hayır” diye cevaplanan ve cevaplarken müşterinin ayrıntılara girmesine fırsat vermeyen sorular.

brüt kâr (gross margin-GM) İşletme masraflarını karşılamak ve kâr oluşturmak için mevcut olan gelirdir; bazen de brüt kâr olarak adlandırılır. (Net satışlar – Satılan malların maliyeti).

kurumsal piramitteki katmanlar (tiers in organizational pyramid) Malın planlanacağı davranış şeklini etkileyen kurumsal yapıdaki hiyerarşik seviyeler.

Avro para birimi (Euro currency) Avrupa Birliği?ne dahil olan ülkelerin kullandığı para birimi.

Çok Elyaflılar Antlaşması (M-FA- Multi Fiber Agreement) 50 kadar üye ülke arasındaki karşılıklı anlaşmalara dayanarak tekstil ve hazır giyim eşyalarındaki kotalar sistemi olarak faaliyet gösteren ticari düzenleme; gelişmiş ülkelerdeki tekstil ve hazır giyim endüstrilerini düşük ücretle işçi çalıştıran gelişmekte olan ülkelerden gelebilecek yüklü ithal mallarına karşı korumak için tasarlanmıştır.

Satınalma Eğitimi

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Share.

Leave A Reply