Depo Eğitimi

geçiş fiyat aralığı (bridge price range) Nedir? Ne demektir?

0

geçiş fiyat aralığı (bridge price range) Nedir? Ne Demektir?

geçiş fiyat aralığı (bridge price range) Nedir? Ne Demektir?, Daha iyi fiyat ile tasarımcı fiyatı arasındaki fiyatlandırma çeşitliliği; moda kıyafetlerinin bazı özellikleri; departman mağazalarında yer alan tasarımcı butiklerinde ve tasarımcının adını taşıyan ve tek tip ürün satan specialty mağazalarında rastlanır.

Satınalma terimleri olarak kullanılan geçiş fiyat aralığı (bridge price range) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Daha iyi fiyat ile tasarımcı fiyatı arasındaki fiyatlandırma çeşitliliği; moda kıyafetlerinin bazı özellikleri; departman mağazalarında yer alan tasarımcı butiklerinde ve tasarımcının adını taşıyan ve tek tip ürün satan specialty mağazalarında rastlanır.

geçiş fiyat aralığı (bridge price range) sözlük anlamı Daha iyi fiyat ile tasarımcı fiyatı arasındaki fiyatlandırma çeşitliliği; moda kıyafetlerinin bazı özellikleri; departman mağazalarında yer alan tasarımcı butiklerinde ve tasarımcının adını taşıyan ve tek tip ürün satan specialty mağazalarında rastlanır.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

daha iyi fiyat aralığı (better price range) Ürün sınıfı için ortalama fiyatlandırmadan daha fazlası, bir ürünün kalitesinin daha iyi olduğu ama özel tasarım olmadığı anlamına gelir; genellikle yüksek gelirli insanların gittiği departman mağazalarda ve tek tip ürün satan specialty mağazalarda kullanılır.

fiyat artışı iptali (markup cancellation) İlk fiyatı korumak için fiyat indiriminin ortadan kaldırılması; müşterinin göreceği bir sonraki fiyatı belirlemek için başka bir fiyat indirimi ya da ilave bir fiyat indirimi ile uygulanabilir.

ürün geliştirme (product development) Ürünlerin hizmet verebilir, üretilebilir, satılabilir ve kâr getirebilir olması için tasarlanması ve mühendislik işlemlerinden geçirilmesidir (Glock ve Kunz, 1995).

tasfiye fiyatı (liquidation price) Aracı fiyatına bakın.

finans bölgesi (finance constituency) Hazır Giyim Firmasının Davranış Teorisine göre firmanın altı dahili bölgesinden birisi; daha önce yapılan işlerin kârlılığını değerlendirir ve gelecekte yapılacak işler için amaçlar belirler.

belirli tek bir fiyata ya da daha önceden belirlenmiş birkaç fiyat noktasına göre fiyatlandırma (price lining) Mal kalitesindeki farklılıkları yansıtacak sınırlı sayıdaki fiyat noktasında sunma (Mason, Mayer, Ezell, 1984); değişik maliyetlerdeki malların aynı fiyattan satma.

başlangıç teslimatı (initial delivery) Satış döneminin başında teslim edilen başlangıç siparişinin hepsi ya da bir kısmı.

normal fiyat (regular price) Bir ürün için “olağan” ya da “doğal” olarak algılanan fiyat.

birebir satış hizmetleri (personal selling service) Malın seçilmesi ve satın alınmasına yardımcı olabilmek için satıcı ve müşterinin yakın etkileşimi.

kota kirası (quota rent) Belirli bir ülkeden belirli bir sınıf malın ithalatındaki kotanın aşılması durumunda bir firmanın kota satın alması; maliyeti belirli zamandaki pazar talebine bağlıdır.

envanter planlamada kullanılan periyodik yenileme metodu (periodic replenishment method of planning inventory) Satıcı ya da perakendeci tarafından gerçekleştirilen bilgisayar destekli siparişlerle otomatik yenileme; temel/sabit mallar için kullanılabilir.

Satınalma Eğitimi

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.