Biymed Eğitim Telefon Numarası

geçiş ürün gamları (transition assortments) Nedir? Ne demektir?

0
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

geçiş ürün gamları (transition assortments) Nedir? Ne Demektir?

geçiş ürün gamları (transition assortments) Nedir? Ne Demektir?, SKU başına daha makul sayıda birim paylaştırılmış olan ürün gamları, bireysel bir mağazanın ürün gamı ortalamada 6 ile 10 arasındadır.

Satınalma terimleri olarak kullanılan geçiş ürün gamları (transition assortments) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı SKU başına daha makul sayıda birim paylaştırılmış olan ürün gamları, bireysel bir mağazanın ürün gamı ortalamada 6 ile 10 arasındadır.

geçiş ürün gamları (transition assortments) sözlük anlamı SKU başına daha makul sayıda birim paylaştırılmış olan ürün gamları, bireysel bir mağazanın ürün gamı ortalamada 6 ile 10 arasındadır.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

iplik sevki kuralı (yarn forward rule) iplik imalatı, kumaş imalatı ve kıyafet imalatı süreçlerinin belirli bir ülke ya da bir kaç ülkede gerçekleşmesi şartı koşan köken şartı kuralı.

fatura ödeme koşulları (invoice payment terms) Faturalanmış maliyetin ne kadarının ve ne zaman perakendeci tarafından ödeneceğini belirleyen kurallar.

Amerikalar ticaret bloğu (Americas trading bloc) Kuzey Amerika (Kanada ve Amerika Birleşik Devletleri) ve Latin Amerika?nın (Meksika, Orta ve Güney Amerika ve Batı Hint Adaları) birleşimi.

ön benimseme ürün gelişimi (pre-adoption product development) Seri konseptini yansıtırken nadir olan ürün gruplarının analizine, yaratıcılığına ve oluşumuna odaklanır; seri geliştirme sürecinin bir parçası.

FOB (free on board) Mal satın alma sözleşmesinde kullanılan bir nakliye koşulu; FOB başlangıç ya da FOB fabrika mülkiyetin mallar nakliye aracına yüklenmesiyle el değiştirdiği anlamına gelir ve alıcı nakliye masraflarını üstlenir; FOB dağıtım merkezi ya da FOB mağaza mülkiyetin mallar yerlerine ulaştıktan sonra el değiştirdiği anlamına gelir ve alıcı nakliye masraflarını üstlenir.

yüksek-düşük fiyatlandırma (high-low pricing) Müşteri trafiğini harekete geçirmek için periyodik ve bazen de çok sık görülen geçici fiyat indirimlerini içine alan fiyatlandırma stratejisi; promosyon fiyatlandırma olarak da adlandırılır.

mal seçme konusunda yardımcı olma (merchandise selection assistance) Malı müşteriye gösterme ve fayda ve özelliklerini müşteriye anlatma.

çeviklik (agility) Dinamik, bağlama özel, değişimi kabullenen ve büyümeye yönelik (Goldman, Nagel & Preiss, 1995); esnek tedarik ve dağıtım sistemleriyle birlikte bilgi odaklı karar verme gerektirir.

ürün gamı hatası (assortment error) Ürün gamı faktörlerinin (hazır giyimde genellikle tarz, beden ve renk ) dağılımında planlanmış ve asıl talep arasındaki farkı.

çeviklik (agility) Dinamik, bağlama özel, değişimi kabullenen ve büyümeye yönelik (Goldman, Nagel & Preiss, 1995); esnek tedarik ve dağıtım sistemleriyle birlikte bilgi odaklı karar verme gerektirir.

Hazır Giyim Firmasının Davranış Teorisi (Behavioral Theory Of The Apparel Firm-BTAF) Firmayı bazı ortak amaçları paylaşan çalışanların bir koalisyonu olarak görür; hazır giyim firması dahili bölgeler olarak da bilinen beş uzmanlaşma alanına bölünmüştür.

Satınalma Eğitimi

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Share.

Leave A Reply