Depo Eğitimi

iki artı iki fiyatlandırma stratejisi (two plus two pricing) Nedir? Ne demektir?

0

iki artı iki fiyatlandırma stratejisi (two plus two pricing) Nedir? Ne Demektir?

iki artı iki fiyatlandırma stratejisi (two plus two pricing) Nedir? Ne Demektir?, Bazı perakendeciler tarafından kullanılan bir ilave fiyat artışı çeşidi.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan iki artı iki fiyatlandırma stratejisi (two plus two pricing) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Bazı perakendeciler tarafından kullanılan bir ilave fiyat artışı çeşidi.

iki artı iki fiyatlandırma stratejisi (two plus two pricing) sözlük anlamı Bazı perakendeciler tarafından kullanılan bir ilave fiyat artışı çeşidi.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

yönetim bölgesi (executive constituency) Genellikle işlevsel uzmanlaşma alanları/ bölgelerin başkanları ve mal sahibi/müdür ya da baş yetkili memur/başkandan oluşan bir hazır giyim firmasının yönetimi.

firmanın dahili bölgeleri (internal constituencies of the firm) Hazır Giyim Firmasının Davranış Teorisine (Kunz, 1995) göre, firma içindeki uzmanlaşma alanları.

Malın stokta bulunma durumu (in-stock) Tarz, beden ve renk ile tanımlanan belirli stok tutma birimi (SKU), satın almak için hazırdır.

geriye doğru kariyer hareketi (backward career movement) Bir öncekine göre daha düşük bir kariyere doğru gerileme.

temel ürünler (basic goods) Bir merchandising çevriminden bir sonraki çevrime kadar tarzlarında çok az değişiklik geçiren sınıflandırmalar.

miktar indirimi (quantity discount) Satın alma hacminin yeterliliği ile ilişkili liste fiyatından yapılan düşüş; daha büyük ya da çoklu alımı teşvik eder.

net satışlar (net sales) Malların ve hizmetlerin satışından elde edilen gerçek gelir (brüt satışlar – müşteri iadeleri ve tenzilatlar).

etkileşimli planlama (interactive planning) Firmanın bütün bölgelerinden alınan bilgilerle ortaya çıkan bir takım çalışması etkinliği; yukarıdan aşağıya ve aşağıdan yukarı sistemlerinin bir karışımı.

merchandising teknolojisi (merchandising technology) Bilgi teknolojisi ve telekomünikasyonun sosyal ve kültürel değeri yansıtacak şekilde ürün serilerinin planlama, geliştirme ve sunumuna sistematik olarak uygulanması.

İadeler ve tenzilatlar (returns and allowances) Malın iade edilmesi ve paranın geri ödenmesi ya da müşterinin memnuniyetsizliği yüzünden fiyat ayarlaması sebebiyle satışın iptal edilmesi.

açık uçlu sorular (open-ended questions) Ne, niçin, nasıl, ya da bana söyler misiniz ile başlayan ve cevap verirken ayrıntılara girmeye teşvik eden sorular.

Satınalma Eğitimi

Share.

Leave A Reply