0 212 230 9009 / egitim(at)biymed.com

müşteri hizmeti (customer service) Nedir? Ne demektir?

0

müşteri hizmeti (customer service) Nedir? Ne Demektir?

müşteri hizmeti (customer service) Nedir? Ne Demektir?, Müşteri ile mağaza personelinin herhangi bir etkileşimi.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan müşteri hizmeti (customer service) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Müşteri ile mağaza personelinin herhangi bir etkileşimi.

müşteri hizmeti (customer service) sözlük anlamı Müşteri ile mağaza personelinin herhangi bir etkileşimi.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

temel ürünler (basic goods) Bir merchandising çevriminden bir sonraki çevrime kadar tarzlarında çok az değişiklik geçiren sınıflandırmalar.

kariyerde izlenen yol (career path) Bir bireyin edindiği mesleklerin sıralanması.

moderate price range (makul fiyat aralığı) ürün sınıfının ortalama fiyatından satılan mallar; aynı zamanda makul fiyatın üst kısımları ya da makul fiyatın alt kısımları olarak da tanımlanır; genellikle departman ya da tek tip ürün satan specialty mağaza zincirlerinde kullanılır.

açık uçlu sorular (open-ended questions) Ne, niçin, nasıl, ya da bana söyler misiniz ile başlayan ve cevap verirken ayrıntılara girmeye teşvik eden sorular.

Dünya Ticaret Organizasyonu (World Trade Organization-WTO) Asıl amacı ticari bariyerleri azaltarak uluslar arası ticareti artırmak olan GATT?nin yerini alan dünya çapındaki ticari düzenleme organizasyonu.

kariyer seviyesi (career level) Kariyer ilerlemesindeki bir aşama.

sezonsal indirim (seasonal discount) Liste fiyatından satış dönemindeki alış zamanına bağlı olarak görülen eksilmelerdir; bir imalatçı ön satış döneminde, satış döneminin sonlarında ya da satış döneminin sonunda indirimler verebilir.

sıfıra sıfır envanter (zero to zero inventory) Mallar belirli bir satış dönemi için satın alınır ve satış dönemi boyunca satılamayan malların fiyatları indirimli satışlarda satılmak üzere düşürülür; indirimli satışlarda satılamayan mallar ise tasfiye edilir.

ayırt edilmiş ürünler (differentiated products) rakip firmalar tarafından üretilen ya da dağıtılan ürünlerin yanında ayırt edileilen ürünler.

firmanın davranış teorileri (behavioral theories of the firm) Firmanın etkinliklerini açıklarken insan davranışlarının rolünü vurgular; kurumsal hedeflerin nasıl oluştuğu, stratejilerin nasıl ortaya çıktığı ve bu stratejiler ile kararlara nasıl ulaşıldığı gibi konularla ilgilenir.

başarı ölçüleri (measures of success) Bir şirket bünyesinde çalışan herhangi bir bireyin başarı seviyesini belirleyen kıstaslar.

Satınalma Eğitimi

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.