Depo Eğitimi

müşteri yanıt sistemi (the customer response system-CRS) Nedir? Ne demektir?

0

müşteri yanıt sistemi (the customer response system-CRS) Nedir? Ne Demektir?

müşteri yanıt sistemi (the customer response system-CRS) Nedir? Ne Demektir?, Müşterinin ne istediğini önceden belirlenmesi ve ürün gamının planlanması ile ürün gamındaki malların gerçekten müşteri odaklı olması böylece de müşteri istediği an istediği ürüne ulaşabilmesi.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan müşteri yanıt sistemi (the customer response system-CRS) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Müşterinin ne istediğini önceden belirlenmesi ve ürün gamının planlanması ile ürün gamındaki malların gerçekten müşteri odaklı olması böylece de müşteri istediği an istediği ürüne ulaşabilmesi.

müşteri yanıt sistemi (the customer response system-CRS) sözlük anlamı Müşterinin ne istediğini önceden belirlenmesi ve ürün gamının planlanması ile ürün gamındaki malların gerçekten müşteri odaklı olması böylece de müşteri istediği an istediği ürüne ulaşabilmesi.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

karşılaştırma fiyatı (comparision price) “Normal fiyat” ya da ürünün değerini temsil etmek üzere reklamlarda ya da fiyat etiketinde sunulan fiyat.

satış hacmi (sales volume) Değerlendirilen satış dönemi süresindeki sınıflandırmaların toplam satışı.

hızlı yanıt bölgesi (quick response constituency) Hazır Giyim firmalarının Davranış Teorisine göre uzmanlaşma alanlarından bir tanesi.

sabit ürünler (staple goods) Merchandising çevrimi süresince devamlı olarak talep alan sınıflandırmalar; talep zamana bağlı değildir.

hızlı yanıt bölgesi (quick response constituency) Hazır Giyim firmalarının Davranış Teorisine göre uzmanlaşma alanlarından bir tanesi.

teknik paket (technical package) Giysi Alım Anlaşması detaylı yapım, ölçüm, kalıplar ve işaretleyicileri tamamlayan ürün özellikleri.

varış limanındaki maliyet (landed cost) Malların alıcının dağıtım merkezine teslim edilinceye kadar olan maliyeti.

hızlı yanıt (quick response-QR) Zaman odaklı rekabeti, çevikliği birleştiren ve tedarik sistemlerini, dağıtım sistemlerini ve müşteriye hizmeti daha iyi hale getirebilmek için çalışan bir iş stratejisi.

faturalanmış maliyet (billed cost) Liste fiyatı eksi faturada belirtilen miktar ve ticari iskontolar.

üretim odaklı (production-driven) Pazar talebini çok fazla göz önünde bulundurmadan, uygun ve verimli bir şekilde üretilebilen mal yapmak.

estetik yararlar (aesthetic benefits) Duyusal haz, güzellik, duyguların harekete geçirilmesi, yaratıcı ifade ve kimliği içine alır; zevk ve memnuniyet ile sonuçlanır (Fiore & Kimle, 1997).

Satınalma Eğitimi

Share.

Leave A Reply