0 212 230 9009 / egitim(at)biymed.com

öğrenen kurum (learning organization) Nedir? Ne demektir?

0

öğrenen kurum (learning organization) Nedir? Ne Demektir?

öğrenen kurum (learning organization) Nedir? Ne Demektir?, Devamlı gelişen bir kurum; çalışanlar bir sonraki mantıklı adımı belirler ve devam eden gelişmeleri başlatır.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan öğrenen kurum (learning organization) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Devamlı gelişen bir kurum; çalışanlar bir sonraki mantıklı adımı belirler ve devam eden gelişmeleri başlatır.

öğrenen kurum (learning organization) sözlük anlamı Devamlı gelişen bir kurum; çalışanlar bir sonraki mantıklı adımı belirler ve devam eden gelişmeleri başlatır.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

stoksuz kalma (stockout) Müşteri tarafından istenen stok tutma biriminin o anda mevcut olmaması.

sınırlı hizmet (limited service) Self servis ve tam hizmetin bazı yönlerini bir araya toplar; müşterilerin malları kendilerinin seçmesini gerektirir.

kalıp kontrol süreci (pattern check run-PCR) Yapım ve bedendeki tüm unsurların açık bir şekilde anlatıldığını ve kontraktör tarafından tam olarak anlaşıldığını garanti etmek için numuneler üretme.

satış döneminin sonlarına doğru sunulan indirim (late-selling-period discount) İmalatçının malzemeye yatırım yapmış olduğu durumlarda üretimi ve malların satışını uzatmak için kullanılan indirim.

mal seçme konusunda yardımcı olma (merchandise selection assistance) Malı müşteriye gösterme ve fayda ve özelliklerini müşteriye anlatma.

müşteri yanıt sistemi (the customer response system-CRS) Müşterinin ne istediğini önceden belirlenmesi ve ürün gamının planlanması ile ürün gamındaki malların gerçekten müşteri odaklı olması böylece de müşteri istediği an istediği ürüne ulaşabilmesi.

pazarlama kavramı (marketing concept) Harici koalisyonlarının, yani değişim ortakları özellikle de müşterilerinin, istek ve ihtiyaçlarını karşılamak için yapılacak işleri ve etkinlikleri idare eden şirket felsefesi (Houston, 1986).

Hazır Giyim Merchandising Sistemlerinin Sınıflandırılması (Taxonomy of the Apparel Merchandising Systems—TAMS) Merchandisingin unsurlarını tanımlayan ayrıntılı ve kapsamlı bir sistem.

faturalanmış maliyet (billed cost) Liste fiyatı eksi faturada belirtilen miktar ve ticari iskontolar.

temel ürünler (basic goods) Bir merchandising çevriminden bir sonraki çevrime kadar tarzlarında çok az değişiklik geçiren sınıflandırmalar.

eğitim geçmişi (educational background) Bir eğitim enstitüsünden alınmış dereceler ya da diğer örgün eğitimsel tecrübeler.

Satınalma Eğitimi

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.