Depo Eğitimi

perakende satışa dayanan başlangıç fiyat artışı (initial markup based on retail) Nedir? Ne demektir?

0

perakende satışa dayanan başlangıç fiyat artışı (initial markup based on retail) Nedir? Ne Demektir?

perakende satışa dayanan başlangıç fiyat artışı (initial markup based on retail) Nedir? Ne Demektir?, Perakendeciler tarafından tercih edilen hesaplama metodu.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan perakende satışa dayanan başlangıç fiyat artışı (initial markup based on retail) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Perakendeciler tarafından tercih edilen hesaplama metodu.

perakende satışa dayanan başlangıç fiyat artışı (initial markup based on retail) sözlük anlamı Perakendeciler tarafından tercih edilen hesaplama metodu.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

satış dönemi öncesinde sunulan indirim (pre-selling period discount) perakendeci merchandiserın malı geleneksel satın alma döneminden daha önce satın almaya razı olması halinde imalatçı tarafından uygulanan indirim.

tasfiye fiyatı (liquidation price) Aracı fiyatına bakın.

finans bölgesi (finance constituency) Hazır Giyim Firmasının Davranış Teorisine göre firmanın altı dahili bölgesinden birisi; daha önce yapılan işlerin kârlılığını değerlendirir ve gelecekte yapılacak işler için amaçlar belirler.

mal sınıflandırması (merchandise classification) Bir mal kategorisi içindeki ürün grupları.

promosyon fiyatı (promotional price) İlave müşterilerin trafiğini artırıp, alışveriş yapmalarını sağlayarak toplam kârı artırmak için belirlenen fiyat.

satış hedefleri (sales goals) Belirlenmiş bir süre içinde hedef pazara satılması beklenen mal ya da hizmet.

Avrupa Birliği (European Union-EU) 1952?de kurulmuştur ve 12 devletten oluşur- Avusturya, Belçika, Danimarka, İngiltere, Finlandiya,Fransa, Almanya, Yunanistan, İrlanda, İtalya, Lüksemburg, Hollanda, Portekiz, İspanya, İsviçre ve Birleşik Krallığı içine alan ve 1993 yılında oluşturulan birlik.

satış hedefleri (sales goals) Belirlenmiş bir süre içinde hedef pazara satılması beklenen mal ya da hizmet.

sezonsal mallar (seasonal goods) Etnik ve kültürel gelenekler, mevsimsel olaylar ve hava durumundaki değişiklikler gibi takvim yılıyla alakalı faktörlerin kombinasyonuna bağlı olarak değişiklik gerektirebilen sınıflandırma.

nakit indirimi (cash discount) İmzalanan kontratta belirlenen zamanda faturanın ödenmesini teşvik etmek için faturalanmış maliyet üzerinden yapılan indirim.

Satınalma Eğitimi

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.