Biymed Eğitim Telefon Numarası

üçüncü şahıs merchandising (third party merchandising) Nedir? Ne demektir?

0
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

üçüncü şahıs merchandising (third party merchandising) Nedir? Ne Demektir?

üçüncü şahıs merchandising (third party merchandising) Nedir? Ne Demektir?, Danışmanlık şirketi tarafından sunulan hizmetler.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan üçüncü şahıs merchandising (third party merchandising) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Danışmanlık şirketi tarafından sunulan hizmetler.

üçüncü şahıs merchandising (third party merchandising) sözlük anlamı Danışmanlık şirketi tarafından sunulan hizmetler.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

indirim yüzdesi (percent markdown) Net satış yüzdesi olarak hesaplanan indirim miktarı

farklı ürün gamları (diverse assortment) SKU başına bir kaç birim paylaştırılmış ürün gamları, bireysel bir mağazanın ürün gamı ortalamada 5 ya da daha azdır

müşteri hizmeti (customer service) Müşteri ile mağaza personelinin herhangi bir etkileşimi.

alternatif satış (alternate selling) Müşterinin ihtiyaçlarının karşılanamaması durumunda müşteri ile alakadar olmak ve müşterinin beğenebileceği diğer ürünleri önermek.

perakende mal maliyeti (retail merchandise cost) Toptan satış fiyatı eksi indirimler ve tenzilatlar; nakliye masrafını da içine alabilir.

ilave fiyat artışı iptali (additional markup cancellation) Üst market/ premium fiyatın ilk fiyata düşürülmesi.

teslimatta nakit ödeme (cash on delivery-COD) Ödeme koşulu; indirim yapılmaz ve mallar teslim edildiğinde paranın tamamının nakit olarak ya da tasdikli çek ile ödenmesi gerektiği anlamına gelir.

başvuru mektubu (cover letter) Potansiyel işveren ile iletişim kurmak için bir araç; şirket hakkında sahip olunan bilgiyi ve başvuruda bulunan kişinin işe ne gibi fayda sağlayacağını gösterir.

kariyer kodu (career code) Merchandising sınıflandırmasına göre hem içerisinde meslek sorumluluğu bulunan uzmanlaşma alanını hem de bu uzmanlaşma içindeki kariyer seviyesini temsil eden iki haneli sayı.

ürün gamı faktörleri (assortment factors) Bir ürünü belirlemek ve tanımlamak için kullanılan özelliklerini tanımlayan boyutlar; genellikle tarz, beden ve renk.

müşteri hizmeti (customer service) Müşteri ile mağaza personelinin herhangi bir etkileşimi.

Satınalma Eğitimi

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Share.

Leave A Reply