Biymed Akademi Kurumsal Eğitimler
Biymed Eğitim Telefon Numarası

uzmanlaşma teorisi (theory of specialization) Nedir? Ne demektir?

0
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

uzmanlaşma teorisi (theory of specialization) Nedir? Ne Demektir?

uzmanlaşma teorisi (theory of specialization) Nedir? Ne Demektir?, Çalışanın sorumluluğu artar ve çalışanın belli bir alanda çok bilgili olmasına olanak verecek şekilde uzmanlaşma alanı daha odaklı bir hale gelir.

Satınalma ve Merchandising terimleri olarak kullanılan uzmanlaşma teorisi (theory of specialization) nedir? ne demektir? veya ne anlama geliyor? sorularının cevabı Çalışanın sorumluluğu artar ve çalışanın belli bir alanda çok bilgili olmasına olanak verecek şekilde uzmanlaşma alanı daha odaklı bir hale gelir.

uzmanlaşma teorisi (theory of specialization) sözlük anlamı Çalışanın sorumluluğu artar ve çalışanın belli bir alanda çok bilgili olmasına olanak verecek şekilde uzmanlaşma alanı daha odaklı bir hale gelir.

Sitemizde yer alan lojistik terimleri

mal/seri sunumu (merchandise/line presentation) Seriyi değerlendirmek ve göze çarpıcı ve satılabilir bir hale getirmek için gerekli olan süreç.

mal karışımı (merchandise mix) Belirli bir imalatçı ya da perakendeci tarafından sunulan ürünlerin hepsi.

sıfıra sıfır envanter (zero to zero inventory) Mallar belirli bir satış dönemi için satın alınır ve satış dönemi boyunca satılamayan malların fiyatları indirimli satışlarda satılmak üzere düşürülür; indirimli satışlarda satılamayan mallar ise tasfiye edilir.

kontrat tarihlemesi (contract dating) Nakit indirimin ne zaman yapılacağını ve bir faturanın en son ne zaman ödeneceğini belirler.

mal/seri geliştirme (merchandise/line development) Satışa sunulacak tarz, beden ve renkleri belirleme süreci; asıl malın seri planına uygulanması.

kavramlar (constructs) Bir teorinin temel değişkenleri.

kontrat tarihlemesi (contract dating) Nakit indirimin ne zaman yapılacağını ve bir faturanın en son ne zaman ödeneceğini belirler.

Avrupa Birliği (European Union-EU) 1952?de kurulmuştur ve 12 devletten oluşur- Avusturya, Belçika, Danimarka, İngiltere, Finlandiya,Fransa, Almanya, Yunanistan, İrlanda, İtalya, Lüksemburg, Hollanda, Portekiz, İspanya, İsviçre ve Birleşik Krallığı içine alan ve 1993 yılında oluşturulan birlik.

müşteri istekleri (customer wants) Müşterinin arzuladığı şey.

ürün faydaları (product benefits) Ürünün müşteri için neler yapabileceği.

akıllı etiketler (smart labels) Perakendecilerin ve imalatçıların herhangi bir malın kayıtlarını tutmasına imkan tanıyan ve eninde sonunda barkodların yerini alacak özel izleme etiketleri; radyo frekanslı kimlik belirleme etiketleri (radio frequency identification tags)(RFID) olarak da bilinir.

Satınalma Eğitimi

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Share.

Leave A Reply